BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 17, 2011

pukimak!!!!

smlm adew kes rogol..ari niew plk kes pecah msok..
klo kt umah owg len xpew lgi tpi nie kt umah aq(umah yg da sewakn)
sial btol..
klo aq jmpe bdx yg bwt kes nier..
aq ketok kpale ngan tukul..
biar diew mampos..
xpuas ati btol aq..
bwt malu flat kominis lhaa
sial ~

0 comments: